Dag 2, van Joure naar Koudum - Reisverslag uit Koudum, Nederland van Ellen en Lian Brabant - WaarBenJij.nu Dag 2, van Joure naar Koudum - Reisverslag uit Koudum, Nederland van Ellen en Lian Brabant - WaarBenJij.nu

Dag 2, van Joure naar Koudum

Door: Lian en Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Lian

10 April 2017 | Nederland, Koudum

Vandaag eindelijk echt begonnen aan de elf steden. We moesten eerst van ons hotel naar de elfstedentochtroute fietsen en omdat ik nog heel goed weet van mijn vorige fietsvakantie, dat je zo maar fout fietst als je niet uitkijkt, vraag ik het liever 3x als ik twijfel. Nou gelukkig gingen we goed en hadden we ons eerste bordje "elfstedentochtroute" gevonden. Er mochten van mij wat meer bordjes staan, maar het was goed te doen, totdat we er achter kwamen (hoe is het mogelijk) dat we richting Sneek aan het fietsen waren i.p.v. naar Sloten. Na een paar keer gevraagd te hebben (Ellen werd gek van mijn gevraag

[Hallo Noord-Brabant, het verslag doen, lukt dus niet optimaal. Dag 1 kon ik het niet doorsturen omdat wi-fi het dus niet deed en dag 2 was maar een deel doorgestuurd!]

Ellen vond dat vragen dus een beetje overbodig, maar ik wist wel beter. Toen we dus weer de goede kant uit fietsten, hebben we lekker in Sloten koffie zitten drinken en in een plaatsje met een onuitspreekbare naam hebben we nog een tosti op. Langs het ijsselmeer moest je zelfs met een elektrische fiets nog heel erg je best doen om voorruit te komen.
We moesten eigenlijk 52 km fietsen, maar pas na 76 km kwamen we in Koudum aan. Een prachtig hotel, was zelfs een zwembad. Personeel heel vriendelijk en het eten was heerlijk. S' avonds nog foto's bekeken en de gegevens van de volgende dag in de telefoon gezet etc. En rond 22.30u gingen we maar slapen na een lange dag.

  • 11 April 2017 - 18:26

    Ans Darricarrère:

    Hahaha, is toch niet zo gek....je kunt nl ook via Sneek naar Koudum :-)

  • 11 April 2017 - 18:57

    Monique:

    Hey Lian beter vragen dan verdwalen. Zou toch wat zijn als je in het bos moet slapen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Koudum

Ellen en Lian

Actief sinds 03 April 2017
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 88845

Voorgaande reizen:

03 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: